چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۱/۲۳

گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين:

آماده‎سازي ناحيه انديشه تا پايان ارديبهشت‌ ماه سال جاري به اتمام مي‌رسد

عمليات اجرايي آماده‎سازي ناحيه انديشه باهدف بهبود عبور و مرور شهري و رفاه ساکنين از سال گذشته با اعتبار 375ميليون تومان در حال اجرا است .

مدير منطقه 3 شهرداري قزوين گفت: عمليات اجرايي آمادهسازي ناحيه انديشه از سال گذشته با اعتبار 375ميليون تومان آغاز شده است که تا پايان ارديبهشت ماه سال جاري به اتمام خواهد رسيد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 3 شهرداري قزوين؛ ناصرگنجي با بيان اينکه پروژه آمادهسازي ناحيه انديشه با هدف بهبود عبور و مرور شهري و رفاه ساکنين در حال اجراست، بيان کرد: اين پروژه طبق برنامهريزي در حال اجراست و  همچنين ، آمادهسازي 18کوچه و خيابان اصلي و فرعي طبق برنامه ريزي در اين ناحيه انجام خواهد شد.

وي 5 هزار مترمکعب خاکبرداري، 20هزار مترمربع زيرسازي و 3هزار و 500تن آسفالت از  مشخصات عمليات عمراني اين پروژه عنوان کرد و گفت: روستاي وثوق آباد، حسن آباد و نجف آباد در ناحيه انديشه قرار دارند و آماده سازي روستاهاي حسن آباد و نجف آباد به اتمام رسيده است.

گفتني است؛ مديريت ناحيه شهري در سال گذشته در شهرک انديشه مستقر شده است و اين مهم ارتقاء کيفيت سکونت در اين ناحيه را افزايش داده است و همچنين اين روستاها محل خوبي براي سکونت شهروندان در آينده محسوب خواهند شد.

به گفته مدير منطقه سه شهرداري قزوين صدور مجوز ساخت و ساز در اين ناحيه در حال انجام است.

 پايان پيام  

تصاویر مرتبط