چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۱۷

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین:

اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت تقاطع نسیم شمال در نهضت شبانه آسفالت

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین ازاجرای عملیات تراش و روکش آسفالت تقاطع نسیم شمال در نهضت آسفالت شبانه توسط سازمان عمران شهرداری قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ حاجی سید رضی در خصوص عملیات تراش و روکش آسفالت تقاطع نسیم شمال از مسیر اقبالیه،گفت: با هدف توسعه زیرساخت های معابر شهری و این معبر مهم و پرتردد منطقه که واقع در کمر بندی کنار گذر نسیم شمال است، معاونت فنی و عمرانی منطقه عملیات عمرانی تراش و روکش آسفالت تقاطع نسیم شمال از مسیر اقبالیه را در دستور کار قرار داد.

 

وی اظهار کرد: مدیریت شهری منطقه یک با به کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات موجود از تمام توان خود برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان استفاده می‌کند؛ برهمین اساس و باتوجه به درخواست رانندگان عبوری از تقاطع نسیم شمال مبنی بر خراب بودن و تخریب آسفالت تقاطع نسیم شمال از مسیر اقبالیه که بار ترافیکی سنگینی دارد و محل عبور استانهای مختلف کشورمان می باشد ،با همکاری سازمان عمران شهرداری قزوین عملیات تراش و روکش این محور در نهضت آسفالت شبانه انجام شد.

 

سید رضی  هدف از آسفالت معابر منطقه یک را زیباسازی محیط ، بهسازی معابر و ارتقا کیفی و بهینه سازی مسیر رفت و آمد شهروندان عنوان کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

تصاویر مرتبط