سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۱۶

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین:

دوره آموزشی امداد و نجات و کمک‌های اولیه در شهرداری قزوین برگزار شد

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری دوره آموزشی با موضوع «امدادونجات و کمک‌های اولیه» ویژه کارکنان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و معاونت شهرسازی و معماری در آبان‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ مهران سعیدی با اعلام این خبر افزود: این دوره آموزشی با موضوع «امدادونجات و کمک‌های اولیه» در مدت زمان 5 ساعت و در دو گروه 15 نفری در مجموع با مشارکت 30 شرکت‌کننده توسط امور آموزش و توانمندسازی کارکنان اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی و با همکاری جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را دانش‌افزایی و آشنایی کارکنان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و معاونت شهرسازی و معماری با اهمیت و اهداف فوریت‌های پزشکی و امدادی و نحوه به‌کارگیری آن‌ها عنوان کرد.

 

وی افزود: این کارگاه آموزشی با ارائه سرفصل‌هایی نظیر روش‌های اولیه نجات زندگی یا احیای قلبی‌ریوی (CPR)، خفگی و اختلالات تنفسی، شوک و اختلالات قلبی، پانسمان و بانداژ، بیماری‌های غیرواگیر و نحوه پیشگیری از آن برگزار شد.

 

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین تصریح کرد: این کلاس آموزشی به‌صورت حضوری‌کارگاهی برگزار شده است و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه آموزشی می‌شوند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط