چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۴/۳۱

نصرتي، شهردار قزوين خبر داد؛

ايجاد نشاط بين شهروندان با برپايي اولين سيرک عجايب رباتيک در قزوين

شهردار قزوين به همراه صلح‌جو عضو شوراي شهر قزوين و مديران شهري از روند عمليات اجرايي پروژه‌هاي احداث اولين سيرک عجايب رباتيک ايران در قزوين، احداث تقاطع غيرهمسطح نخبگان و نصب نخستين آسانسور پل هوايي شهر قزوين بازديد کردند.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي، شهردار قزوين در جريان اين بازديد درباره ايجاد اولين سيرک عجايب رباتيک ايران در قزوين گفت: با توجه به نياز شهروندان به اجراي برنامه‌هاي شاد فرهنگي و تفريحي، شهرداري با مشارکت بخش خصوصي، شرايط برپايي اولين سيرک عجايب رباتيک ايران در قزوين را فراهم کرده است.
وي افزود: با هدف ايجاد شور و هيجان در ميان کودکان، جوانان و خانواده‌ها و با همکاري مجموعه سرزمين سحرآميز و شهرداري قزوين، اولين سيرک عجايب رباتيک ايران 15مرداد ماه در قزوين افتتاح مي‌شود.
شهردار قزوين اظهار کرد: اين اقدام در راستاي رضايت شهروندان و با توجه به نياز شهروندان به تفريح و سرگرمي در فصل تابستان صورت گرفته است.
آقايانس، مدير و سرمايه‌گذار اين پروژه نيز بيان کرد: سيرک عجايب رباتيک داراي پنج ايستگاه مي‌باشد که بازديدکنندگان با تهيه يک بليط مي توانند از ايستگاه هاي مختلف اين سيرک بازديد کنند.
 وي اظهار کرد: کلبه وحشت "شهري اسرار آميز با واگن به اعماق زمين و مشاهده ارواح موذي"، تونل ماجراجويان "درگيري در اتاق گاز، سرگيجه در تونل گردان زمان، عبور از پل معلق در فضا و حرکت در چاله هاي فضايي" و بازي هاي رايگان " سينماي پنج بعدي، اير هاکي، بازي هاي کامپيوتري" از جمله ايستگاه هاي اولين سيرک عجايب رباتيک ايران مي باشد.
 آقايانس اضافه کرد: غار ماداگاسکار" يک سفر روياي با قايق در غاري که حيوانات ماداگاسکار در آن زندگي مي کنند و موزيکال با شمار حرف مي زنند" و پارک ژوراسيک " حرکت از بين دايناسورها، رطيل و مارهاي ماقبل تاريخ، بيشه ها و جنگل هاي ترسناک و دلهره آور" از ديگر ايستگاه هاي سيرک عجايب رباتيک مي باشد.
 

 

بهره‌برداري از تقاطع غيرهمسطح نخبگان قبل از بازگشايي مدارس

 

اين مقام مسوول همچنين در جريان بازديد از احداث تقاطع غيرهمسطح نخبگان گفت: پروژه تقاطع غيرهمسطح نخبگان قبل از بازگشايي مدارس به بهره‌برداري خواهد رسيد.
شهردار قزوين افزود: عمليات عمراني اين پروژه در مراحل پاياني کار قرار دارد.
وي با بيان اينکه عمليات عمراني اين پروژه از اوايل سال 92 آغاز شده است، بيان کرد: مديريت شهري در تلاش است، قزوين را به شهر گردشگري تبديل كند و در اين راستا ساماندهي سه محور از ورودي شهر را در سال 92 در دستور كار قرار داد که پروژه تقاطع غير همسطح نخبگان به زودي به پايان خواهد رسيد.
نصرتي بهبود عبور و مرور شهري را از اهداف اصلي احداث اين پروژه عنوان کرد و افزود: پروژه تقاطع غير همسطح نخبگان در راستاي ساماندهي ورودي‌هاي شهر از اتوبان قزوين-زنجان احداث شده است.
 

 

نصب نخستين آسانسور پل هوايي شهر قزوين تا پايان مرداد94

 

شهردار قزوين نيز در جريان بازديد نصب نخستين آسانسور پل هوايي شهر قزوين گفت: نخستين آسانسور پل هوايي شهر قزوين تا پايان مردادماه سال جاري به بهره‌داري مي رسد.
وي افزود: پيرو سياست هاي شهرداري قزوين درباره لزوم توجه به ايمني عابران پياده در سال جاري سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اقدام به اجراي پروژه تهيه و نصب دو دستگاه آسانسور روي پل عابرپياده شهيد بابايي کرده است.
وي عنوان کرد: ميزان اعتبار پيش بيني شده براي اجراي اين پروژه حدود 4??ميليون تومان بوده و اکنون در مراحل پاياني قرار دارد.
نصرتي بيان اينکه ظرفيت آسانسور پل هوايي شهيد بابايي ? نفر است، گفت: پيش بيني شرايط آب و هوايي مختلف براي انتخاب آسانسور در نظر گرفته شده و قابليت ديد داخل کابين از بيرون نيز فراهم شده است.
به گفته وي آسانسور پل هوايي شهيد بابايي نخستين آسانسور پل عابرپياده در شهر قزوين است.
شهردار قزوين يادآور شد: در صورت استقبال شهروندان از اين پروژه و جوابگويي موضوع، نصب آسانسور روي ساير پل هاي عابرپياده سطح شهر قزوين نيز پس از بررسي و ارزيابي کارشناسي در دستورکار سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين قرار مي گيرد.
وي اضافه کرد:با توجه به حجم تردد عابران پياده از اين پل هوايي و قرار گيري مسجد ولايت و بوستان بانوان، اجراي اين پروژه ضروري به نظر مي‌رسيد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط