پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۱۳

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین:

عملیات عمرانی پروژه پیاده رو سازی ضلع جنوبی خیابان امام خمینی ره به مراحل پایانی رسید

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از مراحل پایانی کف سازی و پیاده روسازی ضلع جنوبی خیابان امام خمینی (ره) با هدف استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور و افزایش رفاه شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ سید مهدی حاجی سید رضی با بیان این خبر افزود: از آنجا که پیاده روهای شهر می تواند نقشی اساسی در ارتقای سلامت و تسهیل عبور و مرور شهروندان ایفا نماید منطقه یک  تاکید زیادی بر افزایش سطح نوسازی و مناسب سازی معابر عمومی منطقه دارد.

 

این مقام مسئول افزود: با توجه به فرسودگی و ناهمواری پیاده روهای بعضی از مسیرهای سطح منطقه ، بهسازی پیاده رو ضلع جنوبی خیابان امام خمینی در سطح 580متر طول و با اعتبار بیش از36 میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت.

 

 مدیر منطقه یک شهرداری قزوین اضافه کرد: عملیات پیاده روسازی ضلع جنوبی پیاده رو خیابان امام خمینی،  شامل مراحل خاکبرداری ، زیرسازی، بتن ریزی ، جدول گذاری ، کفپوش بتنی و کفسازی مسیر با کفپوش بتنی است.

 

 حاجی سید رضی  از صبر و شکیبایی کسبه و اهالی خیابان امام خمینی (ره) پیشاپیش تشکر کرد و از آنان در خواست کرد: همکاری لازم را با پیمانکارمدیریت شهری در اجرای پروژه  داشته باشند.

 

لازم به ذکر است؛ اجرای این پروژه 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و زودتر از موعد مقرر به پایان می رسد برای اولین بار در اجرای پروژه پیاده رو سازی ضلع جنوبی خیابان امام خمینی ره دریچه های پلیمری نصب شد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط