یکشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۹

قاسمی مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین خبر داد:

رفع مشکل اسناد اراضی ۳۶ هکتاری در فاز سوم شهرک دانش

قاسمی مدیر منطقه چهار گفت:پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین و تفاهم نامه شهرداری با اداره کل راه وشهرسازی، مشکل صدور اسناد در اراضی فاز سوم شهرک دانش مرتفع شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار قزوین،داریوش قاسمی در این باره اظهار داشت: با شروع راه اندازی منطقه 4 در سال قبل یکی از مطالبات چندین ساله اهالی ناحیه دانش موضوع تعیین تکلیف اراضی فاز سه شهرک دانش بود که در این خصوص جلسات کارشناسی متعدد در کمیسیون املاک برگزار شد و پس از ارسال لایحه و تصویب در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین، طی تفاهم نامه شهرداری قزوین با اداره راه و شهرسازی استان،موضوع اسناد اراضی ۳۶ هکتاری فاز سه این شهرک در مرحله اجرا قرار گرفت.

 

وی افزود: با تصویب لایحه مذکور در شورای شهر قزوین مقرر شد اداره راه و شهرسازی بعد از اخذ مجوز مربوط به اراضی ۳۶ هکتاری فاز سوم دانش از شورای عالی معماری و شهرسازی، نسبت به واگذاری قطعات باقیمانده به شهرداری اقدام نماید.

 

 

مدیر منطقه چهار در خاتمه بیان کرد:با این اقدام ارزشمند مشکل صدور اسناد برای مالکینی که در فاز سه شهرک دانش دارای زمین بودند حل خواهد شد و شاهد افزایش سرانه در زمینه ارائه خدمات عمومی به شهروندان و نیز رشد ساخت و ساز در ناحیه دانش خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط