پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۶

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:

کمک بلاعوض 4 میلیارد ریالی شهرداری قزوین به شرکت تعاونی تاکسیرانان

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از کمک بلاعوض 4 میلیارد ریالی شهرداری قزوین به شرکت تعاونی تاکسیرانان جهت سرعت بخشیدن به تکمیل ساختمان مجتمع در حال احداث تعمیرگاهی و رفاهی تاکسیرانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمد رضا وثوق نیا افزود: با توجه به نیاز شدید مالی شرکت تعاونی تاکسیرانان در تکمیل ساختمان مجتمع تعمیرگاهی و رفاهی تاکسیرانان، به پیشنهاد سازمان تاکسیرانی، موافقت شهردار محترم و تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین،  مبلغ 4 میلیارد کمک بلاعوض در اختیار این شرکت تعاونی قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: لازم به ذکر است با توجه به این که محل فعلی شرکت تعاونی تاکسیرانان استیجاری است، محل جدید آن با عنوان «مجتمع تعمیرگاهی و رفاهی تاکسیرانان قزوین» در زمینی به مساحت 5300 متر در بلوار ابوترابی، جنب مجتمع درودگران (کوره ملی) در حال احداث است.

 

وثوق نیا خاطرنشان کرد: شرکت تعاونی تاکسیرانان تشکلی است خودجوش که از سال 1358 توسط خود تاکسیرانان تأسیس شده و تا کنون نیز خدمات مطلوبی را به رانندگان تاکسی ارائه کرده است. تاکسیرانان ارجمند می توانند از طریق عضویت در این شرکت تعاونی، از خدمات آن هر چه بیشتر بهره مند شوند.

 

وی در خاتمه یادآور شد: رانندگان محترم تاکسی و بار از اقشار شریف و خدوم اجتماع هستند که خدمات مهم و مؤثری را به شهروندان ارائه می نمایند، به همین دلیل رفع دغدغه های معیشتی و رفاه حال این عزیزان همواره در دستور کار سازمان قرار دارد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط