مرداد ماه امسال صورت گرفت؛
ثبت ۱۹۷ مراجعه مردمی به ناحیه مینودر و کوثر
مدیر منطقه سه شهرداری منطقه سه قزوین از ۱۹۷ مورد مراجعه مردمی به ناحیه مینودر با هدف رفع مشکلات شهری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین؛ علی پوریوسفی در مورد اهم فعالیتهای انجام شده در ناحیه مینودر اظهار کرد: براساس آمارهای نرمافزاری مرداد امسال، ۱۹۷ مراجعه مردمی شامل مراجعه حضوری، مکاتبهای، تلفنی و سامانه ۱۳۷ به ناحیه مینودر و کوثر ثبت شده است.
وی بیان کرد: تقویت تعامل بین شهروندان و مجموعه مدیریت شهری در راستای توسعه پایدار شهری و ساخت شهری زیبا اثرگذار بوده که باید در اولویت قرار گیرد.
پوریوسفی تصریح کرد: در این مدت ۳۷ مورد از معضلات ناحیه که مربوط به سایر سازمانها و ادارات بوده، توسط شهرداری شناسایی و پیگیری شده که بیشترین مشکلات مربوط به حوزه خدماترسانی بوده است
.
مدیر شهرداری منطقه سه قزوین ادامه داد: عملیات لکه گیری آسفالت و ترمیم ترانشه با هدف تسهیل در تردد شهروندان در حدود ۹۰ مترمربع از معابر ناحیه مینودر و کوثر صورت گرفت
.
پوریوسفی عنوان کرد: در مدت مذکور بیش از ۴۰ مترطول ترمیم و نصب پل فلزی و همچنین ۱۵ مورد نصب و مرمت دریچه در این ناحیه انجام شده است.
انتهای پیام/