سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۲۸

ارسال ۵۳ پرونده ماده صد موضوع بند (ت) تبصره 6 قانون بودجه ۱۴۰۲به کمیته سه نفره کارشناسی

قاسمی مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین گفت: پیرو قانون ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در خصوص تبدیل رای تخریب به جریمه مربوط به پرونده های ماده صد تا پایان سال ۱۴۰۰، تعداد ۵۳ پرونده به کمیته سه نفره کارشناسی ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه چهار شهرداری قزوین، داریوش قاسمی در تکمیل این خبر افزود: بعد از ابلاغ قانون مذکور در اردیبهشت ماه توسط شهرداری قزوین کارگروه اولیه به منظور تعیین پرونده های ماده صد در دستور کار منطقه چهار قرار گرفت.

 

وی افزود: بعد از بررسی های اولیه پرونده های ماده 100 توسط کارشناسان واحد شهرسازی و ارسال آن به واحد اجرای احکام،از تعداد ۱۶۲پرونده ابلاغ شده به مالک یا مالکین مشمول این قانون، تعداد ۵۳ به کمیته سه نفره متشکل از کارشناسان رسمی دادگستری ارسال شد.

 

 

مدیر منطقه چهار در خاتمه بیان کرد: بند (ت) تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در خصوص املاکی است که تا پایان سال 1400 رای قلع و قمع در کمسیون ماده صد صادر و قطعی گردیده و مالکان میتوانند به شرط رعایت اصول سه گانه فنی، بهداشتی و شهرسازی با پرداخت یکجای عوارض و جریمه به نرخ روز تا پایان دی ماه امسال، از اجرای آرای تخریب بنا خودداری خواهد شد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط