دوشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۱۳

بازدید میدانی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و امور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قزوین؛

از روند خدمات رسانی سازمان اتوبوسرانی شهرداری در شهر مرزی مهران

مهدی خانی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و امور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قزوین؛ از روند خدمات رسانی سازمان اتوبوسرانی شهرداری در شهر مرزی مهران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین؛مهدی خانی عضو شورای اسلامی شهر قزوین از شهر مرزی مهران به عنوان یکی از مرزهای پر تردد زائرین اربعین حسینی(ع) بازدید و با حضور در جمع رانندگان اتوبوس با آنها گفت و گو کرد.

 

بر اساس این گزارش؛ این عضو شورای اسلامی شهر قزوین همچنین از مرکز پیام سازمان اتوبوسرانی قزوین با امکانات ارتباطی ۱۰۰ دستگاه بی سیم، به عنوان مرکز هماهنگ کننده ناوگان اتوبوسرانی شهرهایی که در مرز مهران در حال جا به جایی زائرین اربعین حسینی (ع) هستند، بازدید به عمل آورد.

 

در جریان این بازدید مهدی خانی، از واحد تدارکات، فنی و پشتیبانی، اتوبوس ها و ماشین آلات، تعمیرگاهی و سایر واحدها بازید و در جمع رانندگان در جریان مسائل و مشکلات انها قرار گرفت.

 

همچنین تقوی، مسئول عملیات و پشتیبانی مرزمهران و مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قزوین در این نشست گفت: تلاش بی وقفه ناوگان اتوبوسرانی با ۷۰ درصد ظرفیت و حدود ۱۰۰ راننده اتوبوس و تیم های پشتیبانی و اکیپ فنی در حال خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در مرز مهران است.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط