پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۹

نجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین:

رویکرد سازمان زیبا سازی شهرداری قزوین؛ بهره گیری از شیوه های نوین در سیما و منظر شهری است

منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اعلام این خبر افزود: استفاده از شیوه "لوگوپروژکتور" از سال گذشته توسط سازمان زیباسازی در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم اظهار کرد: در پی سفری که از سال گذشته توسط کارشناسان این سازمان به تبریز انجام شد، استفاده از لوگوپروژکتور توسط شهرداری این شهر بررسی شد و با توجه به‌ اینکه این شیوه نورپردازی عامل زیبایی و روح‌افزایی و حس سرزندگی هر چه بیشتر در شهر می شود، استفاده از آن در برنامه های سازمان زیباسازی شهرداری قزوین هم قرار گرفت.

 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: اجرای لوگو پروژکتور پیش از ماه مبارک رمضان سال۱۴۰۱ در قزوین و بر روی جداره المان میدان مینودر آغاز شده است.
 
وی تصریح کرد: این سبک از نورآرایی برای اولین بار توسط کارشناسان و طراحان این سازمان اجرا شده که دو پروژکتور در ضلع شمال و جنوب میدان مینودر جانمایی شده که در مناسب های ملی و مذهبی با استفاده از تابش نورهای رنگی طرح های مورد نظر بر روی جداره المان این میدان نقش می بندد.
 
منجم یادآور شد: از سال گذشته تاکنون  در ۴۰ مراسم ملی و مذهبی از شیوه لوگو پروژکتور استفاده شده که مورد توجه و استقبال شهروندان قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/
 

تصاویر مرتبط