پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۹

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین :

فضاسازی شهر به مناسبت روز قزوین انجام شد

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: فضاسازی شهر به مناسبت فرا رسیدن نهم شهریورماه و مصادف با "روز قزوین" انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم افزود: نامگذاری یک روز به‌نام شهرها، اقدامی است که از چند سال پیش با هدف معرفی تاریخ و هویت شهر، جاذبه‌های گردشگری، توسعه شهری و ... آغاز شد.

 

وی تصریح کرد: سازمان زیباسازی در راستای وظایف خود، اقدام به فضاسازی محیطی سطح شهر با استفاده از نصب پرچم، المان و بیلبورد با موضوع روز قزوین بر روی بعضی سازه‌های تبلیغاتی کرده است.
 
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به نام‌گذاری قزوین به نام پایتخت خوشنویسی ایران، آثار خوشنویسی خوشنویسان مطرح از جمله بهادر پگاه ، علی اکبر پگاه، احمد پیله چی قزوینی، گوهر همائی، فاطمه کاظمی،  حمید نيرومند و سید علی فخاری می باشد که بر روی تابلوهای تبليغاتی سطح شهر نصب شده است.
 
منجم نورپردازی و اکران نشانه‌های مناسبتی با استفاده از لوگوپروژکتور روی جداره المان میدان مینودر را از دیگر اقدامات این سازمان در روز قزوین اعلام کرد و افزود: این فضاسازی متناسب با فرا رسیدن اربعین حسینی و رعایت شئونات این ایام انجام شده است.
 
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط