شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۴

پیام تبریک شهردار قزوین به مناسبت روز کارمند

مهدی صباغی شهردار قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معظم دولت و کارمند به ویژه شهیدان رجایی و باهنر،فرارسیدن ۴ شهریور ماه، روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛متن پیام به شرح زیر است:     

                                                                                                            «بسم الله الرحمن الرحیم»

بدون تردید خدمت به مردم در هر لباس و هر شغلی از بزرگ‌ترین توفیقاتی است که خداوند متعال در اختیار بندگان خود قرار داده و برای آن اجری عظیم در نظر گرفته است. تاریخ ایران اسلامی در تمامی دورانها شاهد ایثارگری های دلاورمردانی بوده که تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

 

چهارم شهریورماه که به عنوان روز کارمند در تقویم رسمی کشور شناخته شده، بهانه‌ای است تا ضمن قدردانی و تشکر از زحمات بی‌‌دریغ کارمندان، یاد و خاطره شهدای عزیز کارمند و همه پیشکسوتان این عرصه را که برای اعتلای جامعه اسلامی تلاش کرده اند را پاس بداریم.

 

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای معظم دولت و کارمند به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، روز کارمند را به تمامی کارمندان،علی الخصوص همکاران خدوم و تلاشگر خود در شهرداری قزوین که با تلاشی جهادی و خستگی‌ناپذیر برای جلب رضای پروردگار و بهبود کیفیت زندگی شهروندان قزوینی تلاش می کنند تبریک می‌گویم.امیدوارم با یاری خداوند متعال برای عمران و آبادانی شهرمان بیش از پیش کوشا باشیم.

 

مهدی صباغی شهردار قزوین

تصاویر مرتبط