یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۱۵

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خبر داد:

پاسخگویی سازمان زیباسازی به ۱۳۳پیام مردمی سامانه ۱۳۷ در چهار ماهه نخست امسال

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: سازمان زیباسازی از ابتدای سال‌جاری تا پایان تیرماه به ۱۳۳ پیام مردمی در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری پاسخ داده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم اظهار کرد:از ابتدای امسال تا پایان تیرماه رسیدگی به ۱۴۴ پیام به سازمان زیباسازی ارجاع داده شد که ۱۳۳ فقره بررسی و رسیدگی شد.

 

وی افزود: از مجموع پیام‌های ارجاع شده به این سازمان نصب تابلوهای شناسایی در معابر، کوچه و خیابان با ۵۱ مورد و تعمیر و تعویض تابلوهای فرسوده با ۳۳ مورد به ترتیب بیشترین مطالبات مردمی بود.
 
منجم ادامه داد: ۶ مورد از پیامهای مردمی مربوط به تعمیر روشنایی و نورپردازی شهری ، ۱۱مورد مرمت و تعمیر مبلمان شهری ، ۵مورد جمع آوری تابلوهای زوائد بصری، ۲۷ مورد پاکسازی دیوار نوشته ها، ۳ مورد رنگ آمیزی مبلمان شهری و ۸ فقره آذین بندی شهری مورد رسیدگی قرار گرفت.
 
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از توجه مردم به وضعیت سیما و منظر شهری قدردانی کرد و گفت: شهروندان به جهت حفظ سیما و منظر شهری و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی از هر گونه نصب تابلوهای غیرمجاز، آسیب زدن به مبلمان شهری و روشنایی ها و نوشتن هر گونه تبلیغات بر روی دیوارها خودداری کنند.
 
انتهای پیام/
 

تصاویر مرتبط