شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۲۴

حافظی:

طرح مناسب سازی و مبلمان شهری خیابان سعدی به پایان رسید

حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین، گفت: طرح مناسب سازی و مبلمان شهری خیابان سعدی حدفاصل چهارراه بنیاد شهید تا چهار راه نظام وفا توسط سازمان خدمات طراحی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین؛محمد اسماعیل حافظی گفت: با توجه به درخواست منطقه 4 شهرداری درخصوص تهیه طرح مناسب سازی و مبلمان شهری خیابان سعدی، این سازمان پس از بازدید به عمل آمده و بررسی میدانی و طرح های بالادستی، اقدام به تهیه طرح فوق نمود و آن را جهت اجرا به دستگاه مذکور ارسال نمود.

 

این مسئول گفت: از نکات حائز اهمیت در طراحی این محور،طراحی مبلمان شهری یکدست و مناسب با فضاها و موقعیت خاص کاربری های موجود و بافت منطقه، استفاده از مصالح ثابت و غیر لغزنده جهت سهولت حرکت و ایمنی بیشتر و استفاده از رمپ به جای اختلاف سطح های نامناسب با حداقل شیب 8 درصد جهت سهولت استفاده افراد کم توان و معلول، می باشد.

 

حافظی ادامه داد:از دیگر نکات حائز اهمیت در طراحی این محور می توان به طراحی مسیر نابینایان و مسیر تجهیزات و مبلمان شهری در طول محور و طراحی مسیر پیوسته فضای سبز در مجاورت پیاده رو به منظور افزایش زیبایی بصری اشاره کرد.

 

پایان پیام

تصاویر مرتبط