پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۵

منجم خبر داد:

جمع آوری دو هزار مورد زوائد بصری از سطح شهر در سه ماه نخست امسال

علیرضا منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به جهت حفظ سیما و منظر شهری و با هدف جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان سازمان زیباسازی در سه ماهه نخست امسال اقدام به جمع آوری دو هزار مورد بنر و استند و۳۰۰ متر داربست های غیرمجاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛علیرضا منجم اظهار کرد:برخی از کسبه اقدام به قرار دادن زوائد بصری غیرمجاز  اعم از تابلو و...در برخی پیاده رو ها و خیابان ها نموده بودند که ضمن ایجاد سد معبر،سیمای شهر نیز نازیبا شده بود که این سازمان اقدام به جمع آوری این تابلوها کرد.

 

وی تصریح کرد: این تابلوها از بلوار اسد آبادی، بلوار جمهوری،بلوار آیت الله خامنه ای،بلوار میرزا کوچک خان، خیابان فلسطین،بلوار آزادگان و خیابان های راه آهن، تهران قدیم، نواب، شهید بابایی و... ‌ جمع آوری شده است.
 
منجم افزود:برابر آیین نامه ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ قرار دادن هر گونه تابلو، بنر و استند در پیاده رو، فضای سبز، ریفوژ میانی و خیابان ممنوع بوده و سازمان اقدام به جمع آوری آن خواهد کرد.
 
منجم از شهروندان و کسبه درخواست کرد:در جهت حفظ سیما و منظر شهری و هر چه زیباتر شدن فضای شهر از قرار دادن هر گونه تابلو و استند در معابر عمومی شهر خوداری کنند.
 
وی یادآور شد:شهروندان می توانند جهت انجام تبلیغات کسب و کار خود از تابلوهای تبلیغاتی موجود در سطح شهر اعم از بیلبورد،تابلوهای عرشه پل های عابر پیاده،فیکسچر،استرابورد،لایت باکس و .... استفاده نمایند.
 
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط