سه‌شنبه ۱۳۹۰/۱۲/۲۳

ظاهري، رييس شوراي اسلامي شهر قزوين:

نشست‌هاي هم‌انديشي براي انتقال تجربيات بين مديران شهري ادامه‌ پيدا کند

نشست‌هاي هم‌انديشي در مديريت شهري بايد با نگاه کارشناسي براي انتقال تجربيات بين مديران شهري ادامه‌ پيدا کند.

 

عباس ظاهري، رييس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: در پي برگزاري نشست‌هاي هم انديشي در مديريت شهري با نگاه کارشناسي براي انتقال تجربيات هميشه شاهد تحولات خوبي بوديم.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ ظاهري در سومين نشست هم انديشي با حضور مديران عامل تاکسيرانان منطقه يک کشور که به ميزباني شهرداري قزوين برگزار شده بود با تشکر از مديريت شهرداري قزوين براي ميزباني برگزاري اين نشست هم انديشي و حضور مدعوين در اين نشست افزود: در نشست‌هاي هم انديشي هميشه موضوعات و مشکلات شهري با دقت بيشتري بررسي مي‌شود که پيگيري اين مشکلات نتايج و تحولات خوبي را در توسعه شهر دارد.
وي با بيان اينکه در نشست هاي هم انديشي بين مديران شهري در کشور باعث خواهد شد تجربيات خوبي بين مديران انتقال پيدا کند، بيان کرد: انتقال تجربيات بين مديران شهري باعث خواهد شد موفقيت ها و مشکلات گوش زد شود و در پي حل آنها باشيم.
رييس شوراي اسلامي شهر قزوين با اشاره به عملکرد شهرداري قزوين در توسعه شهر گفت: شهرداري قزوين با مديريت خوب توانسته است گام هاي خوبي را در توسعه و عمران شهر قزوين بردارد و اميدواري خوبي براي توسعه شهر ايجاد شده است.
اين مقام مسوول افزود: اميدوارم برگزاري اين نشست ها همچنان ادامه پيدا کند و از مديران شهري براي قبول کردن اين ميزباني تشکر ويژه دارم.
ظاهري همچنين به برگزاري نهمين انتخابات مجلس شوراي اسلامي و حضور پر رنگ مردم اشاره و بيان کرد: مرد بار ديگر توانستند با حضور خود يک پيروزي ديگر را به ثبت برسانند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط