یکشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۴

وثوق نیا:

سامانه جامع حمل و نقل بار و کالای درون شهری (بارانه) آغاز به کار کرد

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از آغاز به کار سامانه جامع حمل و نقل بار و کالای درون شهری (بارانه) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، وثوق نیا افزود: این سامانه هوشمند دارای این قابلیت است که رانندگان می توانند بدون نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان، شرکت های حمل و نقل و سازمان تاکسیرانی، مدارک خود را از طریق رایانه شخصی و تلفن همراه بارگزاری نموده و باربرگ و مجوز تردد زمانی و مکانی را نیز از همین طریق دریافت نمایند.

 

وی ادامه داد: رانندگانی که به هر دلیل نتوانند از طریق گوشی تلفن همراه مدارک خود را بارگذاری کنند می توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی افزود: صدور و دریافت مجوز و باربرگ از طریق این سامانه به صورت آنلاین بوده و راه اندازی این سامانه، علاوه بر کاهش اتلاف وقت و هزینه رانندگان ناوگان باری، موجب کاهش بار ترافیک، کاهش مصرف سوخت و کاهش میزان آلودگی هوا خواهد شد.

 

وثوق نیا در خاتمه گفت: رانندگان محترم بار و کالای درون شهری جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با واحد بار سازمان تاکسیرانی به شماره تلفن 33848 داخلی 701  تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط