دوشنبه ۱۳۹۰/۱۲/۲۲

صادقي، مدير منطقه يك شهرداري قزوين عنوان كرد

لزوم ترميم سريع حفاري هاي اضطراري شركت آب وفاضلاب

طي 15 سال گذشته نهادهاي مربوط به حفاري ها تغيير چنداني نکرده است و همچنان اين تعامل و هماهنگي به حد مطلوب نرسيده است، به ويژه که گاه مشاهده مي شود برخي از دستگاه ها هنوز بدون مجوز اقدام به حفاري مي کنند.

 

به گزارش دبيرخانه كميسيون هماهنگي امور اجرايي شهر ، فرامرز صادقي در آخرين جلسه كميسيون هماهنگي امور اجرايي شهر با اشاره به افزايش هماهنگي ها در انجام طرح با شکل گيري کميسيون هماهنگي امور اجرايي شهر يادآور شد: طي 15 سال گذشته مديران و نهادهاي مربوط به حفاري ها تغيير چنداني نکرده است و همان افراد در حال انجام وظيفه هستند، پس چطور است که همچنان اين تعامل و هماهنگي به حد مطلوب نرسيده است، به ويژه که گاه مشاهده مي شود برخي از دستگاه ها هنوز بدون مجوز اقدام به حفاري مي کنند.
وي ادامه داد: براي افزايش هماهنگي از سال آينده تنها به دستگاه ها و نهاد ها مربوطه مجوز حفاري مي دهيم و از ارايه مجوز به اشخاص حقيقي تحت هر عنوان معذوريم.
صادقي با اشاره به حفاري هاي اظطراري شرکت آب و فاضلاب درخواست کرد : چرخه ترميم اين گونه حفاري ها به صورت پيوسته و بدون فاصله زماني صورت بگيرد و به پيمانکاران ابلاغ شود که پس از اتمام حفاري از پرکردن محل حفر شده با گل و لاي قبلي خودداري شود چرا که باعث نشست و تکرار آسيب ديدگي و حفاري مجدد در همان محل مي شود.
مدير منطقه يک شهرداري قزوين ادامه داد: ترميم حفاري هاي اضطراري با سرعت صورت بگيرد تا باعث نارضايتي شهروندان و انتقال اين نارضايتي به شهرداري نشود.
وي افزود: در عقد قرارداد با پيمانکاران براي هريک از مراحل حفاري، پيوستگي زماني را در نظر بگيريد تا بين مراحل، فاصله ايجاد نشود و زمينه رنجش خاطر همشهريان را فراهم نکنيم.

 

تصاویر مرتبط