دوشنبه ۱۳۹۰/۱۲/۲۲

رضايي، مدير سامانه 137 شهرداري قزوين تاکيد كرد:

لزوم هماهنگي واحدهاي پاسخگويي مردمي ادارات شهر با يكديگر

همه دستگاه ها در فعاليت هاي خود يک هدف اصلي و اساسي دارند و آن جلب رضايت شهروندان است که به طور اعم در دستور کار قرار مي گيرد چرا که همه طرح ها براي فراهم کردن رفاه، آسايش و رضايتمندي شهروندان انجام مي شود.

 

به گزارش دبيرخانه كميسيون هماهنگي امور اجرايي شهر؛ رضايي، مدير سامانه 137 شهرداري قزوين در آخرين جلسه كميسيون هماهنگي امور اجرايي شهر گفت: همه دستگاه ها در فعاليت هاي خود يک هدف اصلي و اساسي دارند و آن جلب رضايت شهروندان است که به طور اعم در دستور کار قرار مي گيرد چرا که همه طرح ها براي فراهم کردن رفاه، آسايش و رضايتمندي شهروندان انجام مي شود.
وي افزود: بسياري از فعاليت هاي عمراني شهرداري و دستگاه هاي خدمات رسان با هزينه هاي بالا انجام شده اما با ناديده گرفتن جزئياتي در پايان کار و تميز کاري محل انجام پروژه باعث نارضايتي شهروندان و مخدوش کردن تاثير انجام طرح مي شود.
وي از راه اندازي سامانه 137 در هفته پاياني سال جاري خبر داد و گفت: اين سامانه در گذشته فعال بوده اما نواقصي در روند آن مانع از ادامه کار شد، اکنون با استفاده از اين تجارب شهرداري اقدام به راه اندازي مجدد اين سامانه کرده است که با توجه به تماس هاي شهروندان با اين مرکز که شامل تمام خدمات شهري است و نه شهرداري و در نتيجه بخش اعظم آن مربوط به دستگاه هاي خدمات رسان مي شود، بهتر آن است که نماينده و شيوه ارتباطي مستقيم از سوي اين نهادها به سامانه 137 معرفي شود تا تمام نيازهاي شهروندان را از اين مسير، از تمام دستگاه ها پي گيري و نتايج آن نيز به مردم گزارش داده شود.
وي با تاکيد بر اينکه در صورت کامل بودن چرخه ارتباط بين مردم، سامانه 137 و دستگاه ها و برعکس آن ، خدمات دهي و پاسخگويي به معناي واقعي امکانپذير مي شود، خاطر نشان کرد: در صورت برقراري چنين تعاملي اعتماد متقابل شهروندان و شهرداري و دستگاه هاي خدمات رسان افزايش مي يابد و در نهايت هدف اصلي همگان که رضايت شهروندان است تحقق مي يابد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط