شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۳۰

جانی:

گسترش فرهنگ ترافیک با آموزش‌های ترافیکی به کودکان قزوینی

جانی، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از آموزش ترافیکی به کودکان پیش‌دبستانی قزوینی توسط این سازمان و پلیس راهور به‌ منظور نهادینه‌سازی فرهنگ ترافیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛مجتبی جانی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه عابرین پیاده نیز سهم بسزایی را در بروز یا عدم تصادفات رانندگی رادارند به همین منظور، در راستای ارتقای فرهنگ ترافیکی در بین کودکان، آموزش قوانین و مقررات ترافیکی، عبور و مرور ایمن، آشنایی با کارکردهای چراغ راهنمایی و رانندگی توسط پلیس راهور و کارشناس ترافیک سازمان به کودکان پیش‌دبستانی آموزش داده شد.

 

وی با اشاره به اهمیت آموزش‌های ترافیکی افزود:در این خصوص پمفلت های آموزشی و اقلام ترافیکی جهت آگاهی هر چه بیشتر کودکان در بین آن‌ها توزیع شد.

 

وی در خصوص اهمیت ویژه آموزش‌های ترافیکی به کودکان و دانش آموزان یادآور شد: این دوره‌های آموزشی موجب انتقال فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جامعه با انتقال به خانواده‌ها از طریق دانش آموزان و کودکان می‌شود،لذا دوره‌های آموزشی فوق در سایر مدارس شهر نیز برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط