جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۲۹

قاسمی خبر داد

صدور اخطار برای اصناف سد معبر کننده در منطقه چهار

قاسمی مدیر منطقه چهار ضمن صدور اخطاریه سد معبر توسط واحد اجراییات این منطقه،افزود:عملیات ساماندهی سد معابر اصناف، بساط گستران و وانت بارها در سطح منطقه ۴ در دست اقدام است.

به گزارش روابط عمومی منطقه چهار شهرداری قزوین؛ داریوش قاسمی با اعلام این خبر افزود:این اخطاریه ها با استناد به بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و با اخذ مجوز از کمیسیون جمع آوری مشاغل مزاحم انجام می شود.

 

وی تصریح کرد:در این مرحله اصنافی که در محدوده بلوار شهید نواب صفوی شمالی اقدام به سد معبر و ایجاد مزاحمت برای عبور و مرور شهروندان کرده بودند، توسط واحد اجراییات منطقه چهار و سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری و با حضور عوامل نیروی انتظامی تذکر و اخطار مربوطه داده شد.

 

قاسمی گفت: بر اساس بندهایی از ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از این معابر برای کسب و یا هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری مکلف است از این اقدام جلوگیری و برای رفع موانع موجود و آزادسازی معابر توسط ماموران خود راسا اقدام کند.

 

وی بیان کرد: در راستای عمل به قانون و همچنین پاسخگویی به شکایات متعدد شهروندان در خصوص سد معبر مغازه ای، مسدود شدن پیاده‌روها توسط بساط گستران، مغازه داران و همچنین معابر توسط وانت بارهای فروش میوه، اقدامات لازم از سوی شهرداری صورت می گیرد.

 

قاسمی  افزود: مقابله با تخلفات شهری از قبیل اشکال مختلف سد معبر از وظایف ذاتی و دائمی شهرداری است که به صورت روزانه توسط نیروهای اجراییات شهرداری اجرا می شود و طرحی مقطعی و فصلی نیست و بر این اساس نیروهای این واحد مشغول انجام وظایف خود هستند.

 

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: صنوف متخلف در صورت عدم توجه به رعایت ضوابط سد معبر پس از دریافت اخطاریه، منجر به تعطیلی واحد آنها خواهد شد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط