پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۸

در جلسه با انجمن های صنفی رانندگان مطرح شد؛

در صدد رفع مشکلات رانندگان هستیم

اسلامی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت:در راستای رفع مشکلات رانندگان تلاش می‌کنیم، زیرا اگر به جایگاه رانندگان توجه کنیم،فعالان این عرصه خدمات خوب و شایسته‌ای ارائه می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین؛ اسلامی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری در دیدار با انجمن صنفی رانندگان کرایه سواری های قزوین اظهار کرد:قزوین در حوزه حمل‌ونقل و تأمین زیرساخت‌های این حوزه حرف های زیادی را در کشور می‌زند و جزو استان های پیشتاز در این صنعت می باشد.

 

وی با بیان اینکه پایانه آزادگان در میان پایانه‌های کشور خدمات منحصربه ‌فرد ارائه می‌کند که نماد و الگوی پایانه‌های کشور است، ادامه داد: عملکرد موفق پایانه مسافربری آزادگان در بین پایانه‌های کشور را گذشتگان پایه‌گذاری کردند و ما نیز در این دوره این روند را با جدیت تمام ادامه خواهیم داد.

 

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین با اشاره به خدمات ارائه شده در پایانه آزادگان همچون ایجاد خوابگاه رانندگان، تعمیر ناوگان و سوخت‌گیری، افزود: دفتر انجمن صنفی سواری کرایه و دیگر صنف ها در پایانه آزادگان نیز از ضروریات بود که به منظور تأمین رفاه حال رانندگان که محقق شده است.

 

 اسلامی از خدمت ماندگار فعالان حوزه حمل‌ونقل به‌ویژه انجمن های سواری کرایه و رانندگان اتوبوس‌های برون‌شهری در اربعین حسینی یاد کرد و گفت: رانندگان در مسیر خدمت‌رسانی به زائران حسینی عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند.

 

وی با اشاره به ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی در پایانه‌های مسافربری شهر قزوین، خاطرنشان کرد: انجمن های صنفی سواری کرایه و رانندگان اتوبوس‌های برون‌شهری در تمام ادوار تاریخی این کشور چه در دوران دفاع مقدس تا ورود آزادگان و جابه‌جایی زائران اربعین حسینی نقش منحصربه‌ فردی ایفا کردند که تاکنون به آن توجهی نشده است و باید گرامی داشته شود.

 

اسلامی با تاکید بر اینکه سازمان پایانه‌های شهرداری قزوین از اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و انجمن و فعالان این صنف جدا نیست، افزود: در راستای رفع مشکلات رانندگان تلاش خواهیم کرد، زیرا اگر به جایگاه رانندگان توجه کنیم، فعالان این عرصه خدمات خوب و شایسته‌ای ارائه می‌کنند.

 

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در پایان با تاکید بر اینکه با هم‌افزایی و مشارکت می‌توانیم سال به سال خدمات‌رسانی بیشتر و بهتری به مردم داشته باشیم، گفت: در کل کشور به استان قزوین به دلیل ظرفیت و شرایط جغرافیایی آن، نگاه ویژه‌ای می‌شود.

 

انتهای پیام/ 

تصاویر مرتبط