چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۷

قاسمی خبر داد؛

رضایت مندی 81 درصدی شهروندان از سامانه ۱۳۷ منطقه چهار

قاسمی مدیر منطقه منطقه ۴ شهرداری قزوین از رضایت مندی 81 درصدی شهروندان از سامانه ۱۳۷ منطقه چهار خبر د اد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار قزوین داریوش قاسمی مدیر این منطقه در خصوص گزارش عملکرد دو ماهه سامانه ۱۳۷ اظهار داشت:بنابر گزارشات اعلام شده از تعداد 377 مورد درخواست در سامانه منطقه چهار، 308 مورد از درخواست ها طی تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ مورد رضایت مندی شهروندان قرار گرفته است.

 

مدیر منطقه چهار افزود: از اعم موارد ثبت شده در سامانه ۱۳۷ این منطقه در فروردین و اردیبهشت امسال در ناحیه آزادگان و ناحیه منفصل شهری دانش مربوط به پیگیری و روکش آسفالت،گزارش های سد معبر و ساخت و ساز غیر مجاز،جمع آوری خاک و نخاله و انواع فعالیت های عمرانی می باشد.

 

قاسمی در خصوص موارد در دست اقدام ثبت شده در سامانه منطقه چهار تصریح کرد: تعداد 32 مورد از درخواست مردمی مربوط به فعالیت های در دست اقدام کوتاه مدت و 15مورد از گزارشات مربوط به اقدامات زمانبر این منطقه از شهرداری است که انجام این گونه از موارد با بررسی و طرح در معاونت عمرانی منطقه و تخصیص اعتبار لازم در مدت زمان پیش بینی شده در مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

وی در خاتمه بیان کرد:يکي از بهترين روش ها براي کسب اطلاعات دقيق در زمينه مسايل و مشکلات شهروندان و دريافت ديدگاه هاي مردم پيرامون مديريت شهري، ايجاد خطوط ارتباطي مناسب با شهروندان و کسب اطلاعات از طريق خود آنان مي باشد و اين مهم با ايجاد سامانه موسوم به ۱۳۷ در شهرداري قزوین دنبال مي شود که در هر منطقه شهرداری واحدی به عنوان سامانه ۱۳۷ مسئول ثبت و پیگیری گزارشات مردمی و ارسال به واحد های ستادی به منظور رفع مشکل می باشد.

 

انتهای پیام/

 

تصاویر مرتبط