دوشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۵

در راستای تکریم ارباب رجوع ؛

ساز و کار تحویل و ترخیص وسایل جمع‌آوری‌شده بررسی شد

در راستای تکریم ارباب رجوع و بهبود فرآیندها؛ساز و کار تحویل و ترخیص وسایل جمع‌آوری‌ شده از افراد سد معبرکننده مورد بررسی قرار گرفت.

به‌گزارش روابط عمومی معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قزوین؛به‌منظور ساماندهی انبار اجرائیات و تسهیل و ترسیع در ارائه خدمات به مراجعان،ساز و کار تحویل و ترخیص وسایل جمع‌آوری‌شده از افراد سدمعبرکننده بررسی شد.

 

در راستای تکریم ارباب رجوع و بهبود فرآیندها، در جلسه‌ای با حضور مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری، سرپرست مدیریت بازرسی، معاونان خدمات شهری مناطق، رئیس اداره انبار و اموال شهرداری و مدیران و کارشناسان مرتبط، درخصوص نحوه تحویل و ترخیص کالاهای جمع‌آوری‌شده توسط واحد اجرائیات بحث و تبادل نظر شد.

 

در این جلسه مقرر شد با هماهنگی و حمایت حوزه‌های مرتبط شهرداری، همانند سایر انبارهای شهرداری قزوین، اجرا و رعایت قوانین و مقررات مربوط به احداث انبار، انبارداری، دستورالعمل ایمنی و محیط زیست و دیگر دستورالعمل‌های مرتبط، در انبار اجرائیات نیز مبنای کار قرار گیرد.

 

بنابر این گزارش، تفکیک، قفسه‌بندی، کدگذاری کالاها و نگهداری از وسایل در معرض آسیب در اثر عوامل فرسایشی (آب، باد، باران، نور و...)، در مکانی مسقف و محصور در محل انبار اجرائیات، مکانیزه‌سازی و استقرار اتوماسیون اداری برای ثبت و ضبط مکاتبات و اسناد، تأمین دو نیروی کمک انباردار، تأمین پوشش بیمه آتش‌سوزی و سرقت برای انبار اجرائیات و افزایش تدابیر حفاظتی و امنیتی انبار از جمله مصوبات این جلسه بود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط