چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۳

صباغی شهردار قزوین:

بوستان ملی باراجین زمینه های تبدیل کردن قزوین به منطقه گردشگری ایران را دارد

صباغی شهردار قزوین گفت: بوستان ملی باراجین با ظرفیت های کم نظیر خود می تواند کهن شهر تاریخی قزوین را به قطب گردشگری کشور تبدیل کند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛مهدی صباغی در آئین بهره برداری از طرح های عمرانی و فرهنگی شهرداری قزوین که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری قزوین برگزار شد، گفت: تبدیل شهر زیبای قزوین به منطقه نمونه گردشگری نیازمند ایجاد زیرساخت های مناسب، ایجاد حسن تعلق در شهروندان، معرفی مناطق گردشگری قزوین به شهروندان و سپس به گردشگران داخلی و خارجی است.

 

وی اضافه کرد: این مهم مستلزم طراحی و اجرای پروژه های فاخر در حوزه های مختلف فرهنگی،گردشگری و عمرانی در شهر قزوین است و این امر رسالت سنگینی می باشد که بر دوش ما مدیران شهری است و مطمئنا با تلاش، پشتکار، همدلی و وحدت رویه می توان آن را به نحو احسن انجام داد.

 

صباغی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: بوستان باراجین طی سالهای گذشته با کمک مدیران شهری شکل گرفته و امروز نیز به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین با اجرای طرح های اقامتی،شهربازی،هفت دره،دهکده طبیعت و آلاچیق های مدرن در حال تبدیل شدن به یک مجموعه کم نظیر گردشگری است و مطمئنا با بهره گیری مناسب از ظرفیت های بالای آن می توان این منطقه را به قطب گردشگری کشور تبدیل کرد.

 

شهردار قزوین خاطرنشان کرد:در واقع امروز ما ساختمان ادارای منطقه نمونه گردشگری باراجین را افتتاح نمی کنیم در واقع اینجا یک پاتوق محلی -گردشگری است که می توانیم ضمن پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی در این مکان زیبا، کهن شهر تاریخی قزوین را به آنان معرفی کنیم، همچنین می توانیم در این مکان زیبا دورهمی های کاری جهت ایجاد همدلی، وفاق، وحدت رویه و همفکری با حضور دانشگاهیان، مراکز صنعتی، همکاران و مدیران شهری جهت اداره بهتر شهر برگزار کنیم.

 

صباغی اضافه کرد:همچنین گروههای مختلف مردم اعم از کارمندان، دانشجویان، دانش آموزان و مدیران می توانند برنامه های آموزشی و اداری و تفریحی خود را در فضایی فرحبخش و زیبا برگزار کنند.

 

وی در خاتمه گفت: مجموعه مدیریت شهری قزوین در تلاش است تا با سرعت و دقت بالا پروژه های در دست اقدام به اتمام برساند و یکی از پروژه های بزرگ شهرداری که با بهره برداری آن حمل و نقل شهری تسهیل می شود و گره های ترافیکی باز می گردد، پروژه کمربندی آیت اله باریک بین است که بزودی در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط