سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۲

عرشیان:

تدوین طرح ساماندهی تردد مکانی و زمانی کامیون های حمل مصالح ساختمانی

عرشیان معاون حمل‌ ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از تدوین طرح ساماندهی تردد مکانی و زمانی کامیون های حمل مصالح ساختمانی خبر داد .

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ اسماعیل عرشیان افزود:در نشست هم اندیشی  آسیب شناسی و قانون گذاری جهت تردد زمانی و مکانی کامیون های حمل مصالح ساختمانی که در سالن جلسات  نظام مهندسی شهر قزوین تشکیل شد  بر لزوم تدوین طرح ساماندهی تردد مکانی و زمانی کامیون های حمل مصالح ساختمانی تاکید کرد.

 

در ابتدای این جلسه عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک گزارشی در خصوص خسارات وارد شده به معابر به دلیل تردد کامیون های حمل مصالح ساختمانی ارائه شد.

 

در این جلسه در خصوص ساماندهی کامیون ها و شرکت های مصالح ساختمانی، تدوین دستور عمل حمل مصالح ساختمانی، محدودیت های زمانی و مکانی کامیون ها حمل مصالح ساختمانی،ایجاد سامانه اخذ تردد، جلوگیری از آلودگی و آسیب رسیدن به معابر به دلیل تناژ بالا و افزایش غیر مجاز بار، ایمنی معابر، بافت های فرسوده و تاریخی، جلوگیری از ترافیک،حقوق شهروندی،برگزاری دوره های آموزشی با محوریت چگونگی تردد کامیون های حمل مصالح ساختمانی بحث و تبادل نظر شد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط