دوشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۱

پوریوسفی خبر داد:

پاسخگویی به تمام پیام های سامانه 137 درناحیه مهدیه

پور یوسفی مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: با تلاش پرسنل ناحیه مهدیه، تمام پیام‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ مورد پیگیری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛علی پوریوسفی با اعلام این خبر افزود: با تلاش و پیگیری پرسنل، پیمانکاران ناحیه مهدیه و پیمانکار ۱۳۷ منطقه سه، پیام‌های ثبت شده در سامانه ارتباط مردمی شهرداری بررسی و تمامی موارد مرتبط با ناحیه انجام شد.

 

وی بیان کرد: موضوعات مرتبط در  سامانه ۱۳۷ از جمله لکه گیری آسفالت، روکش دستی آسفالت، ترمیم ترانشه، اجرای جدول، اجرای کفپوش، اجرای پل فلزی ماشین رو، اجرای پل فلزی عابر پیاده، اجرای دریچه فلزی، جمع‌آوری نخاله، نصب بنر اخطار جهت محصورسازی و ... بوده که به صورت روزانه در سطح ناحیه در حال انجام است.

 

پوریوسفی عنوان کرد: با توجه به بارش برف و سرمای شدید زمستان سال ۱۴۰۱ و لزوم مرمت معابر، کارشناسان ناحیه مهدیه به صورت مستمر بازدید از محلات پنج‌گانه سطح ناحیه (کوچه به کوچه و پلاک به پلاک) را انجام دادند.

 

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین ادامه داد: علاوه بر درخواست‌های مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۷، لیست لکه گیری و ترمیم ترانشه به پیمانکار آسفالت ناحیه مهدیه ابلاغ و در ماه‌های اسفند ۱۴۰۱ و فروردین ۱۴۰۲، معابر اصلی و فرعی به صورت روزانه به تعداد ۱۵ تا ۲۰ مورد در روز لکه گیری شد.

 

وی گفت: در ۲ ماه گذشته ۶۰۰ مورد لکه‌گیری در سطح ناحیه مهدیه انجام شده است.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط