شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۰۹

جابجایی بیش از 79 هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین

اسلامی رئیس سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین از جابجایی بیش از 79 هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری شهرداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین؛مجید اسلامی با اعلام این خبر افزود:79 هزار و 245مسافر از پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین از تاریخ 15 اسفند 1401 لغایت 31 فروردین 1402 جابجا شدند.

 

وی با بیان اینکه در این مدت حدود 17 هزار سفر از پایانه مسافربری شهرداری قزوین انجام گرفته است،افزود:هفت هزار سفر از طریق اتوبوس و ما بقی سفرها از طریق مینی بوس و سواری کرایه‌های برون شهری مجاز صورت گرفته است.

 

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهی در پایانه‌های مسافری از جمله اتاق مادر و کودک، ،سرویس بهداشتی، سالن انتظار، بانک و عابر بانک، سالن غذاخوری، کافی نت، خدمات پیشخوان و مجموعه غرفه‌های تجاری که محصولات و کالاهای موردنیاز مسافران را در پایانه‌ها ارائه می‌کنند، گفت: مسافران با استفاده از این امکانات، در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبودی، می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۵۵۱۲۲۵ _ 33552261 با روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین مشکلات خود را در میان بگذارند.

 

این مسوول گفت: همه تلاش کسانی که در پایانه‌ها انجام وظیفه می‌کنند این بود که شرایط مناسبی را برای شهروندان مسافر فراهم کنند تا هیچ نگرانی برای سفر در ایام تعطیلات عید سعید فطر و دیگر ایام مختلف نداشته باشند.

 

مجید اسلامی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در پایان گفت: پیشاپیش از تمام خواهران بزرگواری که همکاری لازم را داشته و حجاب خود را در پایانه ها رعایت می کنند ما بتوانیم خدمات مطلوبی را ارایه دهیم کمال تشکر و قدردانی را داریم.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط