یکشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۸

قاسمی خبر داد:

صدور 81 پروانه ساختمانی اسفند ماه سالجاری در منطقه چهار

قاسمی منطقه چهار شهرداری قزوین از صدور 81 مجوز پروانه ساختمانی در اسفند ماه سالجاری در منطقه چهار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه چهار شهرداری قزوین؛داریوش قاسمی با اعلام این خبر افزود:به منظور اطمینان از ساخت و ساز قانونی منطبق با مشخصات فنی و رعایت اصول شهرسازی و ضوابط آن، تعداد 81 مورد پروانه ساختمانی، 711 مورد ثبت درخواست ،تعداد 231 پاسخ استعلام و نیز  23 فقره صدور پایان کار در این منطقه صادر شده است.

 

مدیر منطقه چهار شهرداری تصریح کرد: تعداد 231 مورد استعلام، اعم از پاسخ به ادارات،بانکها،اصناف،تمدید استعلام،"شهروند سپاری_استعلام الکترونیک"،"شهروند سپاری _نقل و انتقال" و سرقفلی صادر و نیز تعداد 7پرونده تخلفات ساختمانی توسط کارشناسان شهرسازی به کمیسیون ماده صد ارسال شده است.

 

قاسمی با اشاره به افزایش قابل توجه صدور پروانه ساختمانی در این منطقه تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار ارائه شده در پایان اسفند ماه امسال نسبت به ماه قبل شاهد افزایش سه برابری صدور پروانه ساختمانی در این منطقه بوده ایم در حالی که در بهمن ماه تعداد 23 مجوز پروانه ساختمانی در منطقه چهار صادر شده بود.

 

وی در خاتمه افزود افزود: این افزایش صدور پروانه تاثیر زیادی در رونق ساخت و ساز در شهر قزوین خواهد داشت که در این خصوص نیز حمایت‌های تشویقی مناسبی برای شهروندان از سوی مجموعه مدیریت شهری برای رونق ساخت مسکن صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/

 

تصاویر مرتبط