سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۳

وثوق نیا خبر داد:

افزایش فعالیت و ساعت کاری نیروهای گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی در آستانۀ سال نو

وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از افزایش فعالیت نیروهای گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی به منظور روان سازی ترافیک، ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان، رفع گره های ترافیکی در هسته مرکزی شهر و تسریع در ترددهای درون شهری در آستانه فرا رسیدن سال نو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، وثوق نیا با اعلام این خبر افزود: با توجه به این که همه ساله در روزهای منتهی به فرا رسیدن سال نو، ترددهای درون شهری افزایش چشمگیری می یابد، واحدهای گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی متشکل از 6 خودرو و 6 نیروی بازرسی به منظور سرعت بخشیدن به جابه جایی ها، رفع گره های ترافیکی در هسته مرکزی شهر (به ویژه در مسیر سبزه میدان به بازار)،  و نظارت بر عملکرد تاکسی های ناوگان اعم از خطی، گردشی، آژانسی، در دو نوبت کاری در سطح شهر مشغول گشتزنی و انجام وظیفه هستند.

 

وی یادآور شد: عوامل گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی در دو نوبت کاری از ساعت 7 صبح تا یک و نیم ظهر و از ساعت 4 عصر تا 9 شب در نقاط پرتردد شهر و از جمله مسیر سبزه میدان به بازار مستقر می شوند و نسبت به روان سازی ترافیک و رفع گره های ترافیکی اقدامات لازم را انجام می دهند.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ادامه داد: انتظام بخشی به ایستگاه های تاکسی، روان سازی ترافیک در مسیر میدان آزادی به بازار و دیگر نقاط پرتردد، پاکسازی ایستگاه های تاکسی از توقف خودروهای شخصی، اعمال قانون درباره پارک دوبله، نظارت بر نظافت تاکسی ها، از جمله وظایفی است که نیروهای گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی بر عهده دارند.

 

وی یادآور شد: هدف سازمان تاکسیرانی ارائه خدمات مطلوب به مسافرین و شهروندان و جلب رضایت آنان است و شهروندان گرامی در صورت داشتن هر نوع شکایت در خصوص موضوعات یاد شده، می­ توانند مراتب را به بازرسان سازمان تاکسیرانی مستقر در هسته مرکزی شهر اعلام نمایند.


پایان پیام/

تصاویر مرتبط