دوشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۰۱

دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد در محیط کار در شهرداری قزوین برگزار شد

دوره آموزشی با موضوع «پیشگیری از اعتیاد در محیط کار» ویژه نمایندگان آموزشی معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و ادارات تحت پوشش شهرداری قزوین تحت عنوان طرح کارمندیاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین،سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین با اعلام این خبر افزود: این دوره آموزشی با موضوع «پیشگیری از اعتیاد در محیط کار» به‌مدت 6 ساعت و با مشارکت 23 شرکت‌کننده در بهمن‌ماه سال جاری توسط امور آموزش و توانمندسازی کارکنان اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی برگزار شد.

 

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین هدف از برگزاری این دوره آموزشی را دانش‌افزایی و آشنایی نمایندگان آموزشی معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و ادارات تحت پوشش شهرداری قزوین با توسعه برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در محیط کار و مشکلات و اثرات جدی آن بر روی سلامت زندگی کارکنان، محیط کار و جامعه و ارتقاء سطح سلامت روان کارکنان، خانواده‌ها و جامعه ذکر کرد.

 

وی خاطرنشان کرد:این همایش آموزشی تحت عنوان طرح کارمندیاری به‌صورت حضوری-کارگاهی و با همکاری اداره کل بهزیستی استان قزوین برگزار شده است و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه آموزشی از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین می‌شوند.

 

انتهای پیام.

تصاویر مرتبط