چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

صباغی شهردار قزوین:

شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه شهری حمایت می‌شوند

صباغی شهردار قزوین استفاده از توان علمی شرکت های دانش بنیان و محصولات آنان را گامی موثر جهت رفع معضلات حوزه مدیریت شهری دانست و گفت:شهرداری قزوین از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه شهری حمایت می کند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ دکتر مهدی صباغی در بازدید از «خط تولید، دستاوردها و محصولات شرکت دانش بنیان فرابرد تنها تولید کننده تجاری پهپادهای غیرنظامی در کشور»،افزود: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استفاده از محصولات تولید شده آنان در حوزه مدیریت شهری و خدمات به مردم شهر،از وظایف جدی شهرداری است.

 

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که این مهم همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است،ما نیز از هر نوع محصول کارآمدی که حاصل دانش و مهارت جوانان نخبه کشور باشد،استقبال می کنیم.

 

صباغی با اشاره به اعلام آمادگی مدیرعامل شرکت فرابرد برای تولید محصول پهپاد آتش نشان و امدادی عنوان کرد:شهرداری قزوین آمادگی دارد تا در زمینه سرمایه‌گذاری برای مطالعه و تولید پهپاد آتش نشان وارد میدان شود.

 

شهردار قزوین اضافه کرد: تولید یک محصول کارآمد که بتواند در موضوع اطفای حریق و همچنین در زمینه امدادرسانی و نجات جان انسان‌ها در شرایط حادثه وارد عمل شود، نیاز ما و سازمان آتش‌نشانی است و می‌توان با تولید یک محصول مشترک که از نظر کاربردی در سطح عالی قرار داشته و از جهت هزینه‌ای نیز به‌ صرفه باشد، نیاز خدمات شهری و آتش نشانی‌های کشور را تأمین کرد و شهر قزوین می‌تواند پایلوت تولید این محصول باشد.

 

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مذاکره و گفت‌گو برای رسیدن به یک روش، همکاری مشترک در این زمینه و دخیل کردن سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری و سازمان آتش‌نشانی می‌تواند گام نخست باشد تا بتوانیم هرچه سریعتر در حوزه حمایت از تولیدات دانش بنیان گام برداریم.

 

دکتر انصاریفر مدیرعامل شرکت فرابرد نیز در این دیدار ضمن معرفی شرکت، خدمات و محصولات متنوع تولیدی در این کارخانه؛ جهت همکاری با مدیریت شهری قزوین و تأمین نیازهای پهپادی و خدماتی اعلام آمادگی کرد.

 

مهدی انصاریفر افزود: تمام امکانات فناورانه و دانش بنیان و دانش علمی تولید محصول پهپاد آتش نشان را در اختیار داریم و مطمئن هستیم با سرمایه گذاری و همکاری مشترک با شهرداری قزوین می‌توانیم در زمینه تولید این محصول گام برداریم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط