سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

کهن شهر قزوین رنگ و بوی انقلاب بخود گرفت

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از فضاسازی و آذین بندی شهر همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم با اعلام این خبر افزود:به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و زنده نگاه داشتن رشادت ها و ایثارگری های شهدا و مبارزان انقلابی، فضای شهر عطربوی انقلابی به خود گرفت.

 

وی تصریح کرد: به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شعار محوری «ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار»،سازمان زیباسازی اقدام به فضاسازی بصری و محیطی با نصب پرچم های جمهوری اسلامی و پرچم های رنگی در میادین، بلوارها، معابر اصلی و محورهای ورودی شهر، آذین بندی و نورپردازی، نصب ریسه های منقش به پرچم و ...   کرد.

 

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین ادامه داد: دهه فجر یادآور حماسه های بزرگی است که آحاد ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) طی سالهای منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی آفریدند و اکنون همه ما به عنوان میراث داران این نعمت الهی وظیفه داریم تا در مسیر زنده نگه داشتن آن گام برداریم.

 

منجم اضافه کرد: با توجه به تقارن دو مناسبت ملی و مذهبی و میلاد با سعادت امیرالمومنین حضرت علی(ع)،در فضاسازی‌ها به هر دو موضوع پرداخته شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: نصب هزار پرچم با طرح فجر پیروزی، ۱۰۰ عدد کتیبه عمودی و دو هزار مترمربع کتیبه افقی در معابر اصلی و پل ها انجام شد.

 

منجم توجه به فضای سازی نواحی منفصل شهری در مناسبت های ملی و مذهبی را از رویکردهای اصلی سازمان زیباسازی عنوان کرد و گفت: در این راستا ۵۰۰ عدد پرچم و کتیبه در نواحی منفصل شهری شامل چوبیندر، وثوق آباد، اسماعیل آباد، ناصرآباد، حسن آباد و شهرک دانش نصب شد.

 

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اضافه کرد: همچنین25 هزار متر ریسه پرچمی، نوری و رنگی در معابر اصلی و میادین شهر آذین بندی شد.

 

وی افزود: ۲۰ پایه پرچم جدید و دائمی در خیابان‌های شهدا، طالقانی(از چهارراه ولیعصر تا سبزه میدان)، میدان میرعماد تا سبزه میدان، امام خمینی تا ورودی مسجد النبی، بوعلی تا فلسطین، تهران قدیم، پیغمبریه ، هلال احمر و پیاده راه فرهنگی سبزه میدان نصب شد.

 

منجم با اشاره به نصب ۱۶ سازه پرچم ثابت در چهار راه‌های بنیاد شهید، فلسطین، محمد رسول الله، پادگان و شهدا اذعان کرد: علاوه بر معابر، آذین بندی میادین اصلی از جمله سبزه میدان، میرعماد، سرداران، قدس، ولیعصر، کوثر، مینودر و ارتش انجام شده است.

 

وی نصب ۱۵ عدد المان و سازه نوری را از دیگر اقدامات این سازمان اعلام کرد و گفت:همانند سایر مناسبت های ملی و مذهبی ، پروژه لوگو پروژکتور نیز به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اکران خواهد شد.

 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه همه سازه های محیطی و تبلیغاتی شهر به صورت ویژه فضاسازی و آذین بندی شده است افزود: همچنین این سازمان به مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با انجام تبلیغات محیطی نگاه ویژه ای داشته است.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط