سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

رفع خطر و تخریب بنای فرسوده و خطر آفرین در کوچه پیر حصار تهران قدیم

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از رفع خطر و تخریب بنای فرسوده خطرآفرین در کوچه پیر حصار واقع در خیابان تهران قدیم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک قزوین، سیدمهدی حاجی سید رضی با اعلام این خبر افزود: با توجه به حکم صادره از طرف مقام قضایی و طبق بند14 ماده55 قانون شهرداریها،ساختمان فرسوده و خطرساز کوچه پیرحصار واقع در خیابان تهران قدیم توسط معاونت عمرانی منطقه یک شهرداری قزوین  تخریب و رفع خطر گردید.

 

وی خاطرنشان کرد: با پیگیریهای مداوم کارشناسان معاونت عمرانی شهرداری منطقه یک قزوین و برای جلو گیری از بروز هرگونه حادثه و خسارت جبران ناپذیر ،معاونت عمرانی منطقه یک طبق بند 14 ماده 55 اقدام  به رفع خطر و تخریب بنای فرسوده خطر ساز کرد.

 

سید رضی از مالکین پلاکهای خطر آفرین و فرسوده درخواست کرد با کارشناسان معاونت عمرانی منطقه یک شهرداری قزوین در خصوص رفع خطر همکاری لازم را داشته باشند تا با توجه به فصل بارندگی و احتمال تخریب پلاکهای فرسوده و خطر آفرین از بروز هر گونه حادثه مالی و جانی جلو گیری شود.

 

لازم به ذکر است رفع خطر و تخریب این بنای فرسوده بنا به در خواست اهالی محل و ماموران انتظامی به علت خطرآفرین بودن انجام شده است.

 

پایان پیام.

تصاویر مرتبط