چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۱

جلسه سیاست‌گذاری ستاد نوروز 1402 شهرداری برگزار شد

جلسه سیاست‌گذاری ستاد نوروز 1402 شهرداری قزوین، با حضور کاظمی، رئیس ستاد نوروز شهرداری و مدیران شهری در سالن مشاهیر بلدیه برگزار شد.

به‌گزارش روابط عمومی معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قزوین؛ در این جلسه سیاست‌های کلان شهرداری قزوین برای ایام نوروز 1402 تعیین و درخصوص هماهنگی‌های لازم بین بخش‌های اجرایی و نظارتی شهرداری تصمیم‌گیری شد.

 

بنا بر این گزارش؛ لغو حفاری‌ها توسط مناطق چهارگانه، رنگ‌آمیزی جداول به‌ویژه در ورودی تقاطع‌ها و مسیرهای گل‌کاری فضای سبز، لکه‌گیری آسفالت و شستشوی معابر و پایانه‌ها، ترسیم دیوارنگاره‌، نورپردازی معابر و میدان‌ها و پیگیری وضعیت روشنایی سطح شهر از جمله مصوبات این جلسه بود.

 

بر اساس این گزارش؛ همچنین مقرر شد ضمن شستشوی تابلوهای ترافیکی، سازمان ترافیک برای پیشگیری از خسارت به تابلوها در چهارشنبه‌سوری تمهیدات لازم را پیش‌بینی کند.

 

بنابراین گزارش؛ موضوع مدیریت ترافیک ایام پایانی سال توسط معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و تعیین شعار نوروزی شهرداری توسط اداره ارتباطات و امور بین‌‎الملل و سازمان زیباسازی و نیز تعیین تکلیف آب‌نماهای سبزه‌میدان از دیگر مصوبات جلسه مذکور بود.

پایان پیام.   

 

تصاویر مرتبط