سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۰

سید رضی خبر داد:

عملیات لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر قزوین

سید رضی، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از انجام عملیات لکه گیری آسفالت، با هدف تامین رفاه، آسایش و جلب رضایت شهروندان و جلوگیری از تخریب آسفالت در 9 ماهه اول سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین ، سید مهدی حاجی سید رضی اظهار داشت: بنا بر نیازسنجی کارشناسی حوزه فنی و عمرانی منطقه یک و اولویت بندی ها و درخواست های شهروندان، این معاونت اقدام به روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری شده، رفع نقاط آبگیر در خیابان های اصلی، فرعی، معابر و کوچه ها با اعتباری بالغ بر 90میلیارد ریال در سطح منطقه نمود.

 

وی در ادامه گفت: عملیات لکه گیری در نواحی متصل و منفصل و ... به متراژ 50 هزار  متر مربع انجام گرفته است و تا پایان آذر ماه به ترتیب اولویت بندی معابری که نیازمند لکه گیری آسفالت باشد انجام شده است.

 

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین با بیان اینکه اجرای برخی از طرح ها در محدوده شهری نیازمند حفاری در معابر می باشد، گفت: خرابی ها و ایجاد لکه در آسفالت اکثراً به علت حفاری در معابر جهت اجرای شبکه فاضلاب، تقویت فشار آب شهری، کابل گذاری و تقویت شبکه برق صورت می گیرد که پس از آن مورد لکه گیری قرار می گیرد.

 

سید رضی اضافه کرد: در 9 ماهه سالجاری 6200 تن آسفالت در 50هزار متر مربع از معابر منطقه یک پخش شده است

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط