یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۸

آتش سوزی گسترده کارگاه تولید زغال در سه راهی امامزاده اباذر قزوین چهار مصدوم بر جای گذاشت

ململی، مدیر منطقه دو عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خبر داد:آتش سوزی گسترده کارگاه تولید زغال در سه راهی امامزاده اباذر قزوین چهار مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، حمیدرضا ململی به تشریح حادثه آتش سوزی پرداخت و گفت: این آتش سوزی گسترده در کارگاه تولید زغال در سه راهی امامزاده اباذر قزوین رخ داد.

 

وی افزود: طی تماس شهروندان در ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۷ دی ماه با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین مبنی بر آتش‌سوزی در یک کارگاه تولید زغال در سه راهی امامزاده اباذر قزوین، بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان تیم اطفائی خودرا از آتش نشانان ایستگاه های ۱،۴و۵ را به محل حادثه اعزام کرد.

 

مدیر منطقه دو عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به حادثه آتش سوزی کارگاه تولیدی زغال اظهار داشت: قبل از رسیدن عوامل آتش‌نشانی به محل حادثه،عوامل کارگاه جهت اطفاء حریق اقداماتی را انجام داده بودند.

 

وی اضافه کرد: در این حادثه چهار نفر به علت سوختگی دچار مصدومیت شده بودند که پس از تحویل به امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه، به مراکز درمانی اعزام شدند.

 

وی در خاتمه گفت: آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حریق با استفاده از تجهیزات ویژه اطفاء حریق از جمله خاموش کننده ها،دستگاههای تنفسي وشلنگ کشی و آبرسانی وارد کارگاه شده و نسبت به اطفاء حریق و تخلیه دود و ایمن‌سازی محل اقدام کردند.

 

گفتنی‌است، علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی قزوین در حال بررسی می باشد.

تصاویر مرتبط