دوشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۲

وثوق نیا:

رژه خودرویی تاکسیرانان قزوینی به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها، شهید قاسم سلیمانی

وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:رژه خودرویی تاکسیرانان قزوینی به مناسبت گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، محمد رضا وثوق نیا با اعلام این خبر افزود:با توجه به فرا رسیدن سومین سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی،مراسم رژه خودرویی تعدادی از تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی شهر قزوین با شکوه و نظم هر چه تمام تر برگزار شد.

 

وی اضافه کرد:تاکسیرانان خدوم و زحمتکش با انجام این راهپیمایی خودرویی، دلبستگی و وفادارای خود را به شهدای جان بر کف نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی به نمایش درآوردند.

 

وی ادامه داد: 35 دستگاه تاکسی ناوگان تاکسیرانی شهرداری قزوین به طور هماهنگ مزین به تصاویر و پوسترهایی از شهید سلیمانی و پرچم ایران بودند به صورت منظم از میدان سرداران به حرکت درآمده و با گذر از خیابان های نادری، پیغمبریه، سپه و راه آهن عازم مزار شهدا در امامزاده حسین (ع) شدند و همراه با جمعی از مسئولین و مدیران استانی و شهری با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی یادآور شد:در این مراسم باشکوه، علی فرمانی رئیس و حسین صلح جو عضو شورای اسلامی شهر، عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، فیضی فرمانده سازمان بسیج کارمندان و ادارات استان، بخشی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر شهرداری و جمعی از مدیران شهرداری و ادارات حضور داشتند و نکته بارز و مهم این مراسم، نظم و هماهنگی ویژه تاکسیرانان بود که این رژه را با شکوه خاصی برگزار کردند.

 

وثوق نیا خاطرنشان کرد: فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در سخنانی در این مراسم ضمن اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی و خدمات بی نظیر این شهید بزرگوار به نظام و انقلاب، از تاکسیرانان به عنوان یکی از شریف ترین و زحمتکش ترین اقشار جامعه که همواره با صداقت، امانت و پاکدستی به خدمت رسانی به شهروندان می پردازند و با توجه به اثرگذاری مثبت در اجتماع و ارتباط نزدیک و چهره به چهره با شهروندان به عنوان نماد امانتداری و سفیران فرهنگی در جامعه شهرت یافته اند، یاد کرد.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در بخش دیگری از سخنانش گفت:تاکسیرانان همواره در مناسبت های فرهنگی و مذهبی در جامعه پیشگامند که از آن جمله می توان به برگزاری رژه خودرویی در ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، نذر اهدای خون در ایام سوگواری ماه محرم، نذر تاکسی صلواتی و جابه جایی رایگان شهروندان در ایام سوگواری، جمع آوری کمک به نفع آسیب دیدگان حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله و همچنین برگزاری مراسم بزرگداشت اولین سالروز شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد.

 

وی در خاتمه افزود:مطمئنا این گونه حرکات ارزشمند فرهنگی اثرات بسیار مثبتی در اجتماع دارد و به همین دلیل است که همگان از تاکسیرانان به عنوان سفیران فرهنگی جامعه یاد می کنند.


پایان پیام

تصاویر مرتبط