شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۰

سعیدی:

دوره آموزشی آنالیز ترافیکی در شهرداری قزوین برگزار شد

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری دوره آموزشی با موضوع «آنالیز ترافیکی» ویژه مدیران و کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری در دی‌ ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین،مهران سعیدی با اعلام این خبر افزود:این دوره آموزشی با موضوع «آنالیز ترافیکی» به‌مدت 4 ساعت توسط امور آموزش و توانمندسازی کارکنان اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی و با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را دانش‌افزایی،آشنایی مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین با اصول و مفاهیم آنالیز ترافیکی و مسائل مربوط به ترافیک شهری عنوان کرد.

 

سعیدی افزود: این کارگاه آموزشی با ارائه سرفصل‌هایی نظیر تخصیص ترافیک، کاربری ترافیک تولید شده، مسائل مربوط به ترافیک شهری، ترافیک عبوری، تغییرات در حجم ترافیک، توزیع ترافیک، توزیع حاشیه‌ای، توسعه‌های حاشیه‌ای و شناسایی و اصلاح نقاط ترافیکی حادثه‌خیز برگزار شد.

 

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین تصریح کرد:این کلاس آموزشی به‌صورت حضوری برگزار شده است و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه آموزشی از مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین می‌شوند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط