شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۰۳

برخورد شدید خودرو سواری ال نود با درخت در بلوار شهید بهشتی قزوین

امیری خسرو بیگی معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از برخورد یک دستگاه خودروی سواری ال۹۰ با درخت و مصدومیت سرنشینان این خودرو در بلوار شهید بهشتی قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین رضا امیریخسروبیگی با اعلام این خبر افزود:با تماس شهروندان و اطلاع‌رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های یک(تیم اطفائی)،دو،سه (تیم های امدادونجات) را در ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه به محل حادثه واقع در بلوار شهید بهشتی نرسیده به چهارراه ولیعصر اعزام کرد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی قزوین در ادامه افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از رسیدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع جریان برق خودرو از وقوع آتش سوزی و بروز تصادفات بعدی جلوگیری کرده و پس از ایمن‌سازی محل با به کارگیری تجهیزات هیدرولیکی مشغول رهاسازی سرنشینان خودرو که دچار مصدومیت شدید شده بود شدند.

خسرو بیگی تصریح کرد: آتش نشانان با تلاش فراوان مصدومین را از خودرو خارج و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از انتقال خودرو به حاشیه بلوار شهید بهشتی و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در پایان از رانندگان خواست تا نسبت به کنترل سرعت خودروی خود در ساعات پایانی شب دقت بیشتری داشته باشند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط