یکشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۷

بازدید رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری از بازارچه میوه و تره بار میدان مادر

الهیاری، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین، طی بازدیدی در بازارچه میوه و تره بار میدان مادر حضور پیدا کرده و در جریان فعالیت کسبه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی؛ اصغر الهیاری طی این بازدید که غلامی معاون اجرایی سازمان نیز وی را همراهی می کرد، از نحوه چینش غرفه ها و فعالیت کسبه بازدید به عمل آوردند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین در بازدید از این بازارچه گفت: این بازارچه که در طرح ساماندهی میوه فروشان سیار شهر قزوین دایر شد تعداد 32 میوه فروش را در خود جای داده و با استقبال شهروندان تبدیل به یکی از بهترین بازارچه های میوه و تره بار شهر شده است.

او با اشاره به اینکه بازارچه های تره بار علاوه بر استقرار میوه فروشان سیار باعث نظم دهی به شهر و زیبایی سیما و منظر شهری می شوند افزود: با پیگیری های انجام شده در سه نقطه از شهر قزوین بازارچه های تره بار دایر شده است و این سازمان آمادگی دارد در صورت اختصاص زمین های مناسب از سوی مناطق چهارگانه شهرداری تعداد بازارچه ها را افزایش دهد.

تصاویر مرتبط