شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۹

جهت تامین نیاز شهروندان ناحیه مینودر انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی پروژه بازارچه کاسپین

اللهیاری،سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین گفت: فاز اجرایی بازارچه میوه و تره بار کاسپین در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع در ضلع شمال غربی میدان کاسپین آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین؛ اصغر الهیاری با علام این خبر اظهار کرد:بر اساس نیازسنجی های به عمل آمده از شهروندان عملیات احداث بازارچه میوه و تره بار در ناحیه مینودر در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از آماده شدن طرح ها و نقشه های اجرایی این پروژه توسط سازمان خدمات طراحی و مهیا نمودن زیرساخت‌های لازم فاز اجرایی بازارچه در زمینی به مساحت هزار مترمربع در ضلع شمال غربی میدان کاسپین آغاز شده و طبق برنامه ریزی تا انتهای سال جاری افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری ادامه داد:هدف از احداث و ایجاد بازارچه ها در سازمان،ارائه محصولات با کیفیت و دسترسی آسان شهروندان می باشد که امید است با افتتاح این بازارچه نیاز بخش بزرگی از ساکنین شمال شهر بر طرف شود.

الهیاری در خاتمه گفت شد:بازارچه کاسپین با ۱۸ غرفه و مساحت هزار مترمربع مربع اولين بازارچه میوه و تره‌بار شهرداری خواهد بود که در صورت تخصیص زمین توسط مناطق شهرداری ایجاد و احداث این بازارچه ها در دستور کار سازمان قرار خواهد گرفت.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط