دوشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۴

اسلامی سرپرست سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین ؛

بیش از 600 هزار مسافر در 9 ماه گذشته از پایانه های مسافربری شهر قزوین جا به جا شدند

- مجید اسلامی سرپرست سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین گفت: بیش از 600 هزار مسافر در نه ماه گذشته امسال از سوی پایانه های مسافربری شهرداری قزوین به اقصی نقاط کشور جا به جا شده اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین مجید اسلامی اظهارکرد: تعداد مسافرانی که در نه ماه گذشته از طریق پایانه های مسافربری شهرداری قزوین جا به جا شدند بالغ بر624 هزار مسافر بود که این میزان نسبت به 9 ماه سال گذشته با رشد تقریبی 40 درصدی سفر روبه رو بوده است.

وی با اشاره به 33 شرکت حمل و نقل مسافربری فعال در پایانه های مسافربری قزوین، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 138 دستگاه اتوبوس و 170 دستگاه سواری وظیفه جا به جایی مسافران را از پایانه مسافربری قزوین به سایر نقاط کشور و استان را برعهده دارند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین  خاطرنشان کرد: خوشبختانه به دلیل کاهش روزافزون شیوع ویروس کرونا که باعث شده بود طی ۲ سال گذشته شرکت های حمل و نقل مسافربری قزوین خسارت های زیادی را متحمل شوند، امسال شاهد افزایش تعداد مسافران جا به جا شده بخصوص در ایام اربعین از طریق پایانه های مسافربری شهرداری قزوین بوده ایم.

مجید اسلامی با اشاره به اینکه در پایانه‌های مسافربری امکانات مختلف رفاهی از جمله اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی، سالن انتظار، خدمات بانکی وجود دارد، خاطرنشان کرد: مجموعه غرفه‌های تجاری نیز محصولات و کالاهای موردنیاز را در پایانه‌ها به مسافران ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه نیروهای مستقر در پایانه‌ها تلاش می‌کنند تا وظایف خود را به درستی انجام دهند، اضافه کرد: آن‌ها شرایط مناسبی را برای مسافران فراهم کردند تا هیچ نگرانی برای شهروندان قزوینی و مسافران عزیز جهت سفر نداشته باشند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: پایانه‌های مسافربری قزوین با امکانات و تجهیزات خود خدمات مطلوبی را با پایان فصل پاییز و آغاز فصل زمستان به مسافران ارائه می‌دهند.

گفتنی است: استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۲۸ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی است و از نظر آزادراه‌ها نیز رتبه سوم کشور را دارد و دارای پنج پایانه مسافربری برون شهری (آزادگان، نسیم شمال، غرب، الموت شرقی، الموت غربی و بوئین زهرا) است.

پایان پیام./

تصاویر مرتبط