دوشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۴

با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین انجام شد:

رونمایی از پوستر چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

مراسم رونمایی از پوستر چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در رشته نغمات دینی به میزبانی قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛رونمایی از پوستر چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قزوین با حضور آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قروین، حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و روسای کمیته های برگزاری مسابقات نغمات دینی در در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد.

بنابراین گزارش؛چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در رشته های اذان، دعاخوانی، مدیحه سرایی، همخوانی قرآن کریم در استان به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار می شود.

حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این مراسم گفت:این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران بزرگسال برگزار می شود، خواهران در دو رشته و برادر در سه رشته این مسابقات حضور دارند و حدود ۳۰ داور برتر بین المللی و استانی این مسابقات را قضاوت خواهند کرد.

حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی افزود:به جهت فعالیت جامعه قرانی و وجود پتانسیل بالقوه در استان، قزوین به عنوان میزبان این دوره از مسابقات کشوری انتخاب شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه برگزاری این مسابقات، ۴۰ محفل قرآنی در سطح استان برگزار می شود و در این دوره از مسابقات به غیر از پخش زنده مسابقات از شبکه های سراسری، هنگام حضور نمایندگان سایر استان ها، این مسابقات از استان مبدا نیز پخش می شود.

گفتنی است؛چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری نغمات دینی قرآن کریم از ۱۹ تا ۲۳ آذر ماه به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین با مشارکت سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار می شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط