سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۸

موسی خانی ، ریاست سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین خبر داد؛

برگزاری مانور ایمنی در زلزله با حضور سازمان آتش نشانی در دبستان دخترانه میرعماد قزوین

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از برگزاری مانور ایمنی در زلزله با حضور اکیپ هایی از سازمان ها و ادارات امدادرسان( مدیریت ستاد بحران استانداری قزوین –مدیر بحران خدمات شهری شهرداری قزوئین –هلال احمر –اورژانس وفوریت های پزشکی ) و تیم هایی از سازمان آتش نشانی قزوین همزمان با سراسر کشور به مناسبت هشتم آذر ماه روز زنگ ایمنی مدارس در برابر زلزله با شعار" مدرسه ایمن جامعه تاب آور " دردبستان دخترانه میرعماد قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ قدیر موسی خانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: این مانور هرساله با هدف ترویج فرهنگ ایمنی و ارتقای توانمندی دانش آموزان برای مواجهه درست با بلایای طبیعی به ویژه زلزله برگزار می شود.

موسی خانی  تصریح کرد: ترویج فرهنگ مقاوم سازی، افزایش ایمنی و کاهش تلفات و خسارت ناشی از زلزله و ایجاد آمادگی برای واکنش های صحیح و سریع در برابر زلزله از دیگر اهداف برگزاری این مانور بود.

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین  اظهار کرد: در این مانور دانش آموزان مدارس با به صدا درآمدن آژیر نحوه مواجهه با زلزله احتمالی، پناه گیری، اطفاء حریق، نصب چادر و امدادرسانی به مصدومان را تمرین کردند.

لازم به توضیح است به مناسبت این روز ، تعداد 15مدرسه در سطح شهر توسط کارشناسان آتش نشانی به دانش آموزان این مدارس آموزش داده شد.