سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۲۴

مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین خبر داد:

انجام عملیات روکش آسفالت به میزان ۹ هزار و ۷۰۰ متر مربع و صدور ۳۷۰ مجوز انشعاب در ناحیه آزادگان و دانش

مدیر منطقه ۴ شهرداری قزوین گفت:در آبان ماه سالجاری حدود ۹هزار و ۷۰۰ متر مربع از معابر اصلی و فرعی منطقه چهار مورد لکه گیری و روکش آسفالت قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی منطقه چهار شهرداری قزوین داریوش قاسمی مدیر این منطقه اظهار داشت:بنابر نیازسنجی، اولویت بندی ها و درخواست های شهروندان، معاونت عمرانی این منطقه اقدام به روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری شده، رفع نقاط آبگیر در خیابان های اصلی، فرعی، معابر و کوچه ها می کند.

وی افزود: در یکماه گذشته در ناحیه دانش در معابری که امکان ورود ماشین آلات آسفالت در آن فراهم نبود انجام عملیات آسفالت به صورت دستی به میزان ۳ هزار و ۹۰۰ متر مربع انجام شد که از جمله آن می توان به کوچه های نرگس ۱،۳،۴ و ۱۲ ،گلستان یک ، شهریار، امام صادق(ع) ،حضرت ابوالفضل، بن بست عقیل، نسرین و عارف اشاره کرد.


مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین در خصوص صدور مجوز حفاری در این منطقه بیان کرد: در چند ماه اخیر تعداد ۳۷۰ مورد مجوز انشعابات آب،فاضلاب و گاز توسط واحد حفاری این منطقه صادر شده است.

وی در پایان تصریح کرد: در ماه قبل تراش آسفالت و روکش بصورت مکانیره در ناحیه آزادگان حد فاصل چهارراه مدنی غربی و چهار راه ساحل به میزان ۸۸۰ متر مربع و کوچه های فروردین در شهرک عارف به میزان ۳ هزار و ۱۴۹ متر مربع و نیز بلوار فرهنگ در ناحیه دانش به میزان هزار و ۷۷۴ متر مربع انجام شده است.

تصاویر مرتبط