سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۲۴

وثوق نیا خبر داد:

صدور 31 مورد مجوز تغییر رنگ تاکسی های نارنجی به زرد از ابتدای سال 1401 تا کنون

محمدرضا وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از صدور 31 مورد صدور مجوز برای تاکسیرانان متقاضی تغییر رنگ تاکسی های نارنجی به زرد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، وثوق نیا افزود: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی و هم زمان با سهمیه بندی سوخت در سال 1386، به منظور ساماندهی خودروهای سواری شخصی فعال در آژانس های تاکسی تلفنی و استفاده آنان از سهمیه سوخت، این خودروها به تاکسی نارنجی تبدیل و به ناوگان تاکسیرانی قزوین افزوده شدند و با رنگ نارنجی به شهروندان ارائه خدمت کردند.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست مالکین خودروهای نارنجی جهت تبدیل به زرد و در راستای اجرای آیین نامه تغییر رنگ مصوب هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی، تاکسیرانانی که شرایط لازم را دارند می توانند تقاضای خود را به صورت کتبی به  سازمان تاکسیرانی ارائه نموده و پس از طرح در کمیته ای که بدین منظور در سازمان تشکیل می گردد موضوع بررسی و نتیجه به متقاضیان ابلاغ می شود.

وی در خاتمه گفت: تغییر رنگ و تبدیل وضعیت از زرد به نارنجی، افزایش ارزش خودرو و افزایش درآمد رانندگان را در پی داشته که امیدواریم چنین اقداماتی موجب جلب رضایت این صنف شریف و زحمتکش و افزایش خدمات مطلوب به شهروندان شود.

پایان پیام

تصاویر مرتبط