سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۰۵

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین :

مدیریت ترافیک میدان سید حسن نصرالله

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از مدیریت ترافیک میدان سید حسن نصر الله با استفاده از چراغ های راهنمایی محله باقرآباد – تقاطع معلم و تقاطع شهید چگینی خبر داد .

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل ‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ اسماعیل عرشیان گفت: هر ساله با آغاز سال تحصیلی جدید شاهد افزایش حجم ترافیک سنگین در ساعت های اوج ترافیک صبحگاهی ، ظهرگاهی و عصرگاهی بودیم . به همین منظورجهت مدیریت ترافیک در میادین سید حسن نصر الله و میدان سرداران پس از برسی کارشناسی و تحلیل داده های ترافیکی زمان چراغ های مسیر های شمال به جنوب اصلاح و به گو نه ای زمان بندی گردید که حجم ترافیک بصورت تدریجی  در تقاطع های منتهی به میادین سرداران و سید حسن نصر الله کنترل شده جریان یابد .

وی افزود : در این بین تقاطع بلوار معلم (شهید سردار حاج قاسم سلیمانی) نوروزیان متوسط روزانه 92 هزار خودرو از این تقاطع درحال تردد هستنند و این تقاطع بالاترین حجم تردد را به خود اختصاص داده است .

اسماعیل عرشیان بیان کرد: محور شهید سلیمانی با توجه به منتهی بودن این تقاطع به مسیر های کوثر،مینودر ،پونک و متصل بودن به چند نقطه دیگر و تشکیل دادن هسته مرکزی ، به عنوان پر حجم ترین معابر شهر به شمار میرود .

تصاویر مرتبط