پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۵

سرپرست سامانه 137 در بازدید از ناحیه دانش:

نظارت نواحی بر پیمانکار کیفیت را افزایش می‌دهد

به گفته سرپرست سامانه 137 نظارت بیشتر بر اقدامات پیمانکار منجر به افزایش کیفیت کار و رضایت شهروندی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری شهرداری قزوین؛ مهدی کوزه‌گرها،سرپرست سامانه مديريت شهری 137 برای ارزیابی اقدامات ناحیه منفصل شهری و شناسایی مشکلات ناحیه دانش به همراه علی دوستی نسب، سرپرست هماهنگی امور نواحی از ناحیه یاد شده بازدید کرد.

کوزه گرها با اشاره به لزوم تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی برای کمک به حل و فصل مشکلات گفت: ناحیه دانش از پرجمعیت‌ترین نواحی منفصل شهر قزوین است که با برنامه‌ريزی‌ها و همراهی مديران شهرداری و ساير دستگاه های خدمت رسان با تخصیص اعتبارات، بسیاری از مسائل و ناهنجاری‌های شهری و اجتماعی آن کاهش می‌یابد.

او در ادامه  به نقش نواحی در کاهش مشکلات شهری پرداخت و تاکید کرد: بی تردید نقش نظارتی قدرتمند به ارتقای کیفیت امور کمک شایانی می کند و در این میان، نواحی با نظارت بیشتر بر اقدامات پیمانکار، ضمن  افزایش کیفیت کار موجب صرفه جویی درهزینه کرد شهرداری می‌شوند.

این مدير شهری با اشاره به مشکلات ناحيه دانش بیان کرد: ترميم ترانشه حفاری‌ها، آسفالت معابر، جدول گذاری و نظافت  شهری از بیشترین درخواست‌های شهروندان در اين ناحیه بوده که شهروندان به صورت تلفنی با سامانه 137 در ميان گذاشته اند و لازم است مجموعه مديريت شهری نگاه ويژه ای به اين مسائل داشته باشد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط